Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Kαλώς ήρθες Πάμπλο.....


Πανδαιμόνιο δημιουργήθηκε στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», από τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ που υποδέχτηκαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό τον Πάμπλο Γκαρσία. Ο Ουρουγουανός έφτασε λίγο μετά τις 15:00 και αποθεώθηκε από τους οπαδούς του «Δικεφάλου». Πάντως, στις πρώτες του δηλώσεις κράτησε χαμηλούς τόνους: «Δε γνωρίζω πολλά πράγματα για την ομάδα και το πρωτάθλημα. Ξέρω μόλις τέσσερις ποδοσφαιριστές. Θα δω το πρωτάθλημα και βήμα?βήμα θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου. Δεν πιστεύω ότι είμαι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα που ήρθα στην Ελλάδα. Εγώ θα προσπαθήσω να δώσω ότι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα. Ήθελα πολύ να έρθω, είχα όρεξη να παίξω ποδόσφαιρο στον ΠΑΟΚ και να δώσω χαρά στον κόσμο.Θα δώσω το μέγιστο των δυνάμεων μου, να δουλέψω όσο μπορώ περισσότερο, αυτή είναι η υπόσχεση μου», τόνισε ο πρώην παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: