Δευτέρα 21 Ιουλίου 2008

Σάντος: "Είμαστε ακόμα στο 50%"


Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται από το μεσημέρι της Κυριακής (20/7) η αποστολή του ΠΑΟΚ, που επέστρεψε από την Ολλανδία (με πτήση μέσω Ντίσελντορφ), όπου πραγματοποίησε το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.


Ο Φερνάντο Σάντος εμφανίστηκε ικανοποιημένος από την πορεία των προπονήσεων, ωστόσο τόνισε ότι ο "δικέφαλος του βορρά" δεν είναι ακόμα έτοιμος και ότι υπάρχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης.

"Είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα μου. Ηταν δύσκολο για τους παίκτες γιατί έπρεπε να μάθουν καινούργια πράγματα στο παιχνίδι τους. Είμαι πολύ χαρούμενος για όσα κάναμε στην προετοιμασία", υπογράμμισε ο Πορτογάλος προπονητής.
Σε ερώτηση σχετικά με τους καινούριους παίκτες της ομάδας σχολίασε: "Δεν ξεχωρίζω νέους και παλιούς. Είμαι το ίδιο χαρούμενος για όλους τους παίκτες. Εχουμε πολύ δυνατή ομάδα. Θέλουμε ακόμα δύο με τρεις καλούς παίκτες, ίσως και τέσσερις. Δεν υπάρχει πίεση χρόνου. Είμαστε ακόμα στο 50%".

Δηλώσεις από το αεροδρόμιο "Μακεδονία" έκανε και ο Βλάνταν Ιβιτς, υποστηρίζοντας: "Εχουμε ακόμα 40 μέρες για το πρωτάθλημα. Είμαστε σε μεγάλο βαθμό έτοιμοι να κάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερη δουλειά. Στόχος να είμαστε έτοιμοι στην έναρξη. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στον ΠΑΟΚ. Δικαιώθηκε η επιλογή μου. Προσπαθούμε πολύ για έχει ανταπόδοση ο κόπος μας όταν αρχίσει η σεζόν".

Δεν υπάρχουν σχόλια: