Κυριακή 15 Ιουνίου 2008

Μεταγραφική περίοδος.Τι ακούν τα αυτιά μου?

Ευτυχώς,πάγωσε η μεταγραφή του Gerard Lopez μετά την απόκτηση του Ίβιτς από τον Άρη.Και λέω ευτυχώς γιατί έχω προαναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση μου τους λόγους τους οποίους δεν θα οφελούσε πουθενά η απόκτηση του.Τέλος πάντων.Κοιτάμε μπροστά πλέον και το καλύτερο που μπορεί να κάνει πλέον η διοίκηση είναι να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις πλούσιες διασυνδέσεις του τεχνικού της διευθυντή.Να στοχεύσει και να επενδύσει σε παίκτες που θα προσφέρουν ουσία και θα αποδώσουν στον αγωνιστικό τομέα.Των οποίων το κασέ δεν θα είναι στα ύψη,απαραίτητα.Και πρέπει τώρα να επικεντρωθούν εκεί που είναι ακόμα νωρίς ώστε να μην υποπέσουν σε αναγκαστικές κινήσεις όταν θα τους πιέζει ο χρόνος

1 σχόλιο:

Sierra Golf. είπε...

Μακαρι λοιπον ολοιμας να βιαστηκαμε και να λογαριαζαμε χωρις τον ξενοδοχο.
Η Θεσ/νικη η Ελλαδα θελει ισχυρο ΠΑΟΚ.
Εγω το λεω και θα το λεω.
Πετσοκομα σ΄ολους τους Νοτιους που θα ερχονται εδω , να τρωνε τρια και να φευγουν ρεζηλια.
Ελλας - Ελλας μονον ο Βορρας.

Υ.Γ
Μου αρεσε η εργασια σου.
Η γραφη σου ειναι ελκυστικη στον επισκεπτη.
Τα BLOGS ειναι μια διοδος προς τους INTERNETISTAS να μαθουν την αλλη αληθεια , οχι αυτην των Δημοσιογραφων που υποκεινουνται απο τριτους.[πρωτους].