Παρασκευή 22 Αυγούστου 2008

Φιλική νίκη του ΠΑΟΚ στην Κύπρο 1-0 την Ομόνοια


Χάρη σε μία εύστοχη εκτέλεση πέναλτι στο 55’ του κορυφαίου και πάλι για τον ΠΑΟΚ, Βλάνταν Ιβιτς, οι Θεσσαλονικείς επικράτησαν με 1-0 της Ομόνοιας στο ΓΣΠ, στο τελευταίο του φιλικό, πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Ο Σάντος χρησιμοποίησε για 45 λεπτά και τον Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος υπό αντίξοες συνθήκες (υψηλή θερμοκρασία και υγρασία), έδειξε δείγματα της ποιότητάς του, αλλά είναι βέβαιο ότι ακόμη δεν είναι πανέτοιμος για επίσημα παιχνίδια.Στο 67’ εξάλλου, αποχώρησε τραυματίας ο Γερμανός, Βέντσελ, και εκφράζονται φόβοι για το αν θα προλάβει τη ρεβάνς με την ΑΕΚ. Το παιχνίδι έγινε προς τιμή του 32χρονου αμυντικού της Ομόνοιας, Νικόλα Γεωργίου, που αποχώρησε από την ενεργό δράση.


Μπιζέρα: «Μου είπε τα καλύτερα ο Γκαρσία»Το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ έφτασε στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να υπογράψει 3ετές συμβόλαιο να πιάσει δουλειά με τους νέους συμπαίκτες του. Ο Ουρουγουανός με κοινοτικό διαβατήριο Μπιζέρα, δήλωσε ανυπόμονος να ξεκινήσει και αναφέρθηκε στα καλά λόγια που του είπε ο Γκαρσία. «Το ενδιαφέρον που έδειξε ο ΠΑΟΚ για την απόκτηση μου ήταν σημαντικό για να λάβω την απόφαση μου και να αποδεχτώ την πρόταση που μου έγινε. Μίλησα, ακόμη, και με τον Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος μου είπε τα καλύτερα για τον ΠΑΟΚ και μου μετέφερε πράγματα για την ομάδα και για τους στόχους της. Θα βοηθήσω κι εγώ για να βγούμε στο ΟΥΕΦΑ», τόνισε 28χρονος κεντρικός αμυντικός.Ο Μπιζέρα δήλωσε πανέτοιμος να μπει στον κανονικό ρυθμό των προπονήσεων. «Έχω κάνει προετοιμασία με την Κάλιαρι. Μέχρι χθες ήμουν σε προπόνηση, άρα είμαι σε καλή κατάσταση». Ερωτηθείς σχετικά θυμήθηκε την περυσινή, παρθενική παρουσία του στην Ελλάδα, με το φιλικό παιχνίδι που είχε δώσει η Κάλιαρι στην Τούμπα με τον ΠΑΟΚ. «Ήμουν σε εκείνη την αναμέτρηση. Θυμάμαι πως ο κόσμος ήταν «ζεστός». Πιστεύω ότι θα είναι κοντά στην ομάδα και φέτος», ανέφερε.

1 σχόλιο:

Sierra Golf. είπε...

Φιλε οταν ερθεις θελω βοηθεια στην σελιδα μου. Θελω να βγαζει οπως στην σελιδα σου που βγαζει εμενα το τριτο ματι κ.λ.π. διπλα επιγραμματικα.
Να γινει πιο ομορφη.
Καλη παραταση αδειας.
Το κουπονι φουσκωσε απο ομαδες....